Reklamace zboží - poškození při přepravě
Garantujeme odeslání řádně zabaleného zboží ve 100 % stavu. Před odesláním kontrolujeme jednotlivé kusy, takže riziko odeslání poškozeného zboží je vyloučeno. Ve výjimečných případech může dojít k poškození zboží při přepravě. Zásilky jsou pro tento případ pojištěné.
Pro všechny přepravce (Zásilkovna, PPL a GLS) platí stejný postup:
V případě, že je evidentní poškození balíku při předávání zásilky přepravcem, má zákazník právo odmítnout převzetí a uplatnit reklamaci přímo u přepravce při předání zásilky (zpravidla formou provedení poznámky do předávacího formuláře)
Lhůta pro uplatnění reklamace:
2 pracovní dny od doručení zásilky. Lhůta je počítána od následujícího pracovního dne od doručení. Po uplynutí lhůty nebudou reklamace poškození při přepravě vyřizovány.
Kontakt pro uplatnění reklamace:
obchod@nejsvicky.cz
Podklady pro vyřízení reklamace:
Číslo objednávky, seznam poškozeného zboží, fotodokumentace zásilky a poškozeného zboží. Vyfotit je nutné nejen poškozené zboží, ale i jeho zabalení a přepravní štítky. Vnější přepravní obal nejlépe ze dvou stran. Je třeba zajistit, aby se zásilkou nebylo manipulováno do uplatnění reklamace.
Kontakt v případě nejasností:
E-mail: obchod@nejsvicky.cz
Tel: (+420) 732 994 818